vineri, 19 noiembrie 2010

Prieten ce cuvant simplu, si totusi atat de plin de inteles.
Ea este mereu acolo sa ma sprijine, ma cunoaste cel mai bine incat probabil ar putea scrie romane despre mine.
Este cea care imi face ziua mai buna, pe care o consider sange din sangele meu(:
Cu ea as putea sa stau nopti intregi fara sa dorm, povestind si tot nu as termina.

Intr-o prietenie este nevoie si de  condimente, de intamplari, de certuri, de impacari, de a avea probleme si a stii din start  numarul pe care sa-l apelezi, de a fi fericita si a incepe sa scrii mesaje sa povestesti ce ti s-a intamplat.

Ea imi da sfaturi dureros de sincere si de adevarate incat prefer sa-i spun dupa ce ma ard ca a avut dreptate cu jumatate de gura decat sa ii dau dreptate atunci cand incearca sa ma aduca la realitate.
Cu ea am barfit toata scoala si am intors lumea cu susu-n jos noptile la telefon sau pe net.
Asadar voi incheia  multumindu-ti ca ai avut rabdare cu mine, mi-ai acceptat toate chestiile nasoale pe care le-am zis ,tie iti datorez tot pentru ca din toata lumea tu ai fost cea care m-a ridicat din patul ala, mi-ai zis ca nu merita si m-ai luat in brate. Din toata lumea care mi-a spus-o, doar de la tine am inteles-o.


Poate nu exista prieteni adevarati. dar macar exista momente de prietenie adevarata.. poate ca nimic nu e vesnic, dar macar sa ne bucuram de momentele efemere.

http://www.youtube.com/watch?v=V44DxOYxd4Y 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu