luni, 22 noiembrie 2010

Nu am nici cea mai mica idee cum sa iti multumesc pentru tot, si daca as avea, nu ar fi de ajuns. Nimic nu ar fi de ajuns.
Acum cand scriu randurile acestea stangace ma gandesc la multe, ma gandesc la primul Kent fumat prin scari, ma gandesc la cat de repede a trecut timpul si tot ce mi-a ramas sunt niste amintiri aruncate intr-un folder pe Desktop.
Tin minte cum iti schimbai starea de sprit cam din 10 in 10 minute, puneai botu' asa dintr-o data, ma uitam urat la tine si ziceai ca nu ai nimic 'serios', apoi incepeai sa razi fie ca era rasul tau sau nu.
Am incercat sa iti dau sfaturi pe care le-as fi urmat eu in situatia ta, sper ca s-au aplicat si la tine.

Indiferent de ce s-a intamplat, de ce o sa se intample de acum in colo, pentru tine o sa am mereu un loc. Pentru tine o sa fiu mereu aici, si daca nu o sa mai pot sa te ridic, stii ca o sa cad cu tine daca ai nevoie.Tu ai fost acolo de acum pana azi.
Amandoua stim ca nu o sa pot niciodata sa iti multumesc pentru asta. Dar pot sa-ti spun ca eu sunt aici, si o sa fiu de fiecare data, ca pentru mine ai ramas "scumpa mea ", si ca nu s-ar putea intampla nimic in lumea asta care sa ma faca sa te iubesc mai putin. Esti sufletul meu pereche, da? Tot timpu` o sa fii, iubita.

Ps: mie dor sa ma strangi asa  tare, tare, in brate :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu