duminică, 10 octombrie 2010

pentru nimeni.

nici nu ştiu pentru cine public acest post.Probabil pentru pura mea satisfacţie.Nu ştiu dacă o să citeşti vreodată postul ăsta si nici nu  îmi pasă. Nu scriu pentru tine. Scriu pentru că simt nevoia să scriu.
Mie un dor dement de o persoană. Nu o să spun dacă e fată sau băiat,nici măcar iniţiala numelui. Este vorba despre o persoană pe care  probabil nu-o s-o văd niciodată, si care a însemnat ceva pentru mine.
Pană acum ceva vreme am trăit cu impresia că ţine la mine, măcar puţin, puţin de tot, un gram.
A trecut ceva timp de când nu am mai vorbit,şi sincer mie dor. Mi-e dor de toate conversaţiile noastre pană la 3 dimineaţa, de felul in care imi vorbea.DE TOT.
Acum mă mulţumesc doar să il văd online in weekend si atât. No more conversations, no more laughs, no more nothing. S-a terminat, asta e, nu am s-o dau in lacrimogen, că nu sunt vreo plangăgioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu